דוכני מזון לבת ובר מצווה

בר או בת המצווה הם מבין האירועים המרגשים ביותר בחייהם של כל נער או נערה. בהתאם, השמחה הגדולה צריכה להיות מושקעת ומלווה בחשיבה על כל ההיבטים והפרטים הקטנים: אוכל, מוזיקה, תכנית אמנותית וכדומה. השור הזועם מציעה מבחר דוכני מזון לבת מצווה \ בר מצווה.

למה לבחור בדוכני מזון?

בואו נודה על האמת, כולנו כבר היינו בבר מצווה אחת או שתיים, ועל אף הריגוש שבחגיגה ממרחק הזמן מרבית האירועים נראים די דומים. דוכני מזון לבת מצווה או בר מצווה הם דרך נהדרת לבדל ולייחד את האירוע שלכם ולגרום לכך שהאורחים יזכרו אותו גם אחרי שהפקידו את הצ'ק בתיבה.
זאת מהסיבה הפשוטה שבדוכני מזון יש איזה קסם שחומק בקייטרינג אירועים רגיל. דוכני אוכל לבת מצווה ובר מצווה מאפשרים לאורחים לבחור מבין מגוון מנות אהובות תוך כדי הקנייה של אווירה חגיגית ואולי אפילו "קרנבלית" במקצת. בנוסף, בדוכנים אלו יש משהו שעשוי טיפה להחזיר לילדות בתחושה, ולכן הם יושבים בול על אירועים כמו בר או בת מצווה.

איך לבחור דוכן אוכל לבר ובת מצווה?

לאחר שהתרשמנו מהיתרונות של המהלך, עולה השאלה כיצד בוחרים דוכני אוכל לבת מצווה או בר מצווה? התשובה מתחילה כמובן בשמיעת העדפותיו של חתן וכלת השמחה ובהתחשבות בהם. כך שבאירוע המוקדש יוגש אוכל או ממתקים בסיטונאות שמתאים לטעמם האישי ויאפשר להם לשמוח עד הסוף.
בנוסף, מעבר לרצון האישי של חתן השמחה (או כלת השמחה כמובן) חשוב להתחשב בכל קהל האורחים כאשר מקימים דוכני מזון לבת מצווה \ בר מצווה. כך למשל, אם ישנם אורחים טבעונים או צמחונים, אורחים רגישים לגלוטן או בעלי אלרגיות שונות, חשוב להתחשב בהם ולארגן דוכנים שידעו לפעול תחת המגבלות ועדיין לספק אוכל איכותי וטעים.
בנוסף יש משקל גדול לגיוון. כאשר מדברים על דוכני אוכל, מותר ואף רצוי לערבב בין טעמים, תרבויות ומסורות שונות, כך שתתקבל אחת חגיגה אחת ענקית שסופגת השראה מכל מקום שאפשר. כך לדוגמה, אפשר להקים יריד רב תרבותי עם אוכל אתיופי, המבורגר אמריקאי וחומוס-צ'יפס-סלט ים תיכוני. עם גיוון כולם מוצאים את עצמם והשמחה גדולה.

על מה חשוב להקפיד?

כמובן הזמנת דוכני אוכל לבר ובת מצווה דורשת הקפדה. מומלץ לבחור בעסק מנוסה וותיק שהתמקצע בהקמת דוכנים באירועים שונים. כך תדעו שללא קשר למיקום או לתנאים הספציפיים של האירוע שלכם תקבלו תמורה הוגנת ומושקעת שתשתלב היטב בסביבה.

מעבר לכך, חשוב לעבוד אך ורק עם עסק מורשה שיש לו את כל התקנות הנדרשות להפעלת דוכן מזון לפי החוק הישראלי. עסק הפועל בענף המזון, יהיה זה מסעדה, חנות או דוכן נייד, חייב לעמוד תחת כללי רגולציה מקפידים, על מנת לוודא שהאוכל המוגש תחת ידיו אכן בריא, נקי ומותאם לסועדים. דוכן מזון לבת מצווה הוא כמובן לא יוצא דופן בכך. חברת השור הזועם תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מגוון דוכני מזון בהתאם לדרישות שלכם. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר!

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?
מלאו פרטים או התקשרו : 077-9967271

    דילוג לתוכן